poniedziałek, 2 grudnia 2013

Candy niespodzianka....

 Właśnie mija pół roku od momentu, kiedy postanowiłam pokazać światu mała cząstkę siebie i cząstkę tego co robię. Gdy zaczęłam moją przygodę z blogowaniem poznałam wiele wspaniałych i ciepłych osób, dziękuję za to, że jesteście ze mną. Wasze wspaniałe komentarze są najlepszą motywacją do dalszego tworzenia i pisania.




  
Te małe połowinki chciałam wykorzystać przede wszystkim jako okazję do podziękowania wszystkim stałym i chwilowym gościom mojego bloga.  Dlatego postanowiłam przygotować dla was cukiereczki niespodzianki. 
Zabawa potrwa do 15 stycznia 2014 
Niech to będzie taka skromna forma podziękowania wam za wszystkie komentarze i za odwiedzanie mojego bloga.
 
Zasady zapewne wszystkim doskonale znane, ale żeby formalnościom stało się zadość, przypomnę:
- w komentarzu pod tym postem zgłoś chęć wzięcia udziału w zabawie,
- na pasku bocznym swojego bloga wstaw podlinkowany baner,
- jeśli nie masz bloga, w komentarzu podajesz swojego maila, a jeśli masz taką możliwość, podlinkowany baner wrzucasz na Facebooka (dajesz stosowny link w komentarzu),
- miło mi będzie, jeśli zostaniesz obserwatorem mojego bloga,
- wysyłka tylko na terenie Polski,
 To tyle spraw formalnych i mam nadzieję, że znajdą się chętni do wspólnej zabawy :)) 

Tym czasem pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie i miłego tygodnia życzę Monika :))

126 komentarzy:

  1. Moniko przede wszystkim składam ci gratulacje z okazji pół roku prowadzenia bloga życząc duuuuużoooooo więcej takich þól roczków a nie byłabym sobą cobym tu w ogonku grzecznie się nie ustawiła bo zabawy bardzo lubię - zaraz banerek wstawiam u siebie bo takie tajemnicze piękne opakowanie i na dodatek z tak piękną wstażką akurat w moich kolorach to mnie tu nie może zabraknąć buziaczki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  2. wow ,a tu z rana niespodzianka mnie zastała ..
    Moniko kochana z największą przyjemnością się ustawiam do tej niespodzianki ...zresztą już samo opakowanie jej jest przepiękne ...
    życzę Tboie dalszego blogowania i radości ....
    ja też niedługo będę tutaj już pół roku więc pojawiłyśmy się tutaj mnie więcej w tym samym czasie :))))
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu, jesteśmy jakby rówieśniczki blogowe Twój numer: 2.

      Usuń
  3. A ja zapiszę się dopiero jak wyślę do Ciebie to co mam wysłać :))) Pamiętam :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to ja stanę w kolejce chyba jako pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To jeden z moich ulubionych blogów, więc i bez cukiereczka chętnie tu zaglądam, ale jak to mówią, słodkości nigdy dość :)
    Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażynko za te miłe słowa, Twój numerek: 5.

      Usuń
  6. Bardzo lubię niespodzianki. Chętnie się zapisuję. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię niespodzianki, więc z przyjemnością ustawiam się w kolejkę ;-)) http://nitkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Również się zgłaszam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja rowniez uwielbiam niespodzianki. Wiec...czemu mam sie nie zabawic. A zabawię się i to z wielką przyjemnością.Wszystkiego co najlepsze, samych pięknych dni i wspaniałego blogowania. Banerek u mnie na pasku bocznym:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kasiu, dziękuję za życzenia, a Twój numerek : 9.

      Usuń
  10. No to idę w ciemno.:) Zapisuję się z przyjemnością na rozdanie. Banerek wstawię wieczorem, bo teraz zaczynam przedświąteczne generalne mycie okien.:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Dopisuję się i ja :) Obserwuję oczywiście !

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje :) ja za trochę tez będę miała taką rocznice to może i wezmę przykład z Ciebie i zorganizuję zabawę:) póki co chętnie wezmę udział w Twojej :) banerek na blogu http://zaczarowanypapier.blogspot.com/ a obserwuje jako Natalia F

    OdpowiedzUsuń
  13. Biorę udział :)
    https://www.facebook.com/elzbieta.switulska/posts/748962531799022

    OdpowiedzUsuń
  14. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie:) Prace podziwiam od dawna:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje, dobrze, że jesteś. Bardzo lubię do Ciebie zaglądać pooglądać i poczytać.Zapisuję się. Pozdrawiam
    Mój adres http://wloczkarobione.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję minionego czasu w świecie blogowym:) oczywiście do zabawy się zapisuję i banerek już umieściłam gdzie trzeba:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej Moniko! Ja tez się dołączam do zabawy! :)))
    Zaraz umieszczę to, co trzeba na swoim blogu :)
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje! Oby tak dalej:) Życzę wytrwałości i niewyczerpanych pokładów weny twórczej:) Chyba to się najbardziej przyda:)
    Skromnie i nieśmiało ustawiam się w kolejce, chociaż bloga niestety nie mam. Podaję zatem swojego maila: matatka@tlen.pl i niecierpliwie czekam na wyniki:)
    Pozdrawiam ciepło, Martyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Martynko, nic nie szkodzi, że nie masz bloga.
      Twój numer : 18.

      Usuń
  19. Ja bardzo chętnie wezmę udział w zabawie i gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Droga Moniko, dopiero teraz mam czas odpowiedzieć, że chętnie tu zaglądam i tak samo chętnie wezmę udział w Twoim chyba pierwszym Candy:)) pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę z Twoich słów, a Twój numerek : 20.

      Usuń
  21. Lubię niespodzianki, a zatem zapisuje się.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że lubisz niespodzianki, Twój numerek : 21.

      Usuń
  22. Witaj :) trafiłam tu do Ciebie przypadkiem, ale coś czuję że zostanę na dłużej :)) Do zabawy z chęcią się takze przyłączę :) pozdrawiam serdecznie ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie witam serdecznie i daję Ci numerek : 22.

      Usuń
  23. biorę udział w zabawie
    bernadetaaa@interia.pl
    udostępniłam:https://www.facebook.com/bernadetta.bomba/posts/1442162399337968

    OdpowiedzUsuń
  24. biorę udział
    karolina1990r@o2.pl
    udostępniłam https://www.facebook.com/karolina.furgacz.7/posts/186475594880095
    blog lubię Karolina Furgacz

    OdpowiedzUsuń
  25. Dopisuję się do kolejki. Boję się niespodzianek, ale zaryzykuję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz mnie rozbawił, brawo za odwagę, a Twój numerek : 25.

      Usuń
  26. Oczywiście zgłaszam się, bo baardzo jestem ciekawa tego, co kryje się w pudełeczku. :)
    Banerek tutaj - http://dekobzdety.blogspot.com/p/rozdania.html
    Mój e-mail: sylwiapis@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa... haha.
      A poważnie to masz numerek : 26.

      Usuń
  27. Uwielbiam niespodzianki i szybko staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak najwięcej miłych chwil w blogowym świecie Ci życzę. Niech Cię zawsze inspiruje i raduje. Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam :) Ja też z chęcią przyłączę się do zabawy :)
    Pozdrawiam i życzę Pięknych i Spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj jak ja lubię niespodzianki :) Zgłaszam się do zabawy.
    Zapraszam też do siebie: www.handmadebyjo2013.blogspot.com
    Pozdrawiam i życzę zdrowych i radosnych świąt

    OdpowiedzUsuń
  31. O, i ja chętnie :) niespodzianki są fajne, to jak czekanie na prezent pod choinką. Banerek na gatki-szmatki.blogspot.com, obserwuje Łucka

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja również chętnie dołączę :) baner na blogu:http://tepehandmade.blogspot.com/
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  33. ustawiam się i ja w kolejce :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  34. Witaj Moniko ! Oj i ja niespodzianki uwielbiam :)
    Zatem w ogonku po Twoje cukieraski się grzecznie ustawiam, a Ciebie cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Bea, miło mi Cię u mnie widzieć, Twój numer to : 34.

      Usuń
  35. Gratuluję rocznicy i życzę wielu kolejnych :) Z przyjemnością spróbuje szczęścia i zostanę u Ciebie na dłużej :) Banerek na blogu: http://trojandowo.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że zostajesz na dłużej, Twój numerek to : 35.

      Usuń
  36. gratuluję wytrwałości i życzę nieustającej weny twórczej . Chętnie zapisuję się na niespodzinkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, z tą weną to różnie bywa, Twój numerek to : 36.

      Usuń
  37. Z przyjemnością dopiszę się do zabawy! świetnie, że zorganizowałaś zabawę, bo dzięki niej mogłam do Ciebie trafić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba, Twój numerek w zabawie : 37.

      Usuń
  38. Kto nie lubi niespodzianek? ;-)
    Zapisuję się i zapraszam serdecznie do mnie
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wszyscy lubią, a Twój numer w zabawie to : 38.

      Usuń
  39. Jak każda kobieta uwielbiam niespodzianki więc zgłaszam się
    A tu mój blog z banerkiem: http://paczkomanka.blogspot.com/
    e-mail: monika.anastazja.rodak@gmail.com
    I pozdrawiam imienniczkę
    Ps. Na pewno zostanę już tu na dłużej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozgość się wygodnie na hamaku, Twój numer do zabawy to : 39.

      Usuń
  40. Kiedyś wolałam schabowego ,dzisiaj chętnie dostałabym candy !Gratulacje! Wytrwałości na przyszłość! Pozdrawiam ! zdunek.wypych.bozena@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Schabowego nie będzie, a wygrana w candy.... kto wie?
      Puki co masz numer w zabawie : 41.

      Usuń
  41. Lubię cukiereczki! Gratuluję bloga i zdolności! Pozdrawiam ! zdunek.wypych.bozena@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Witam,z radoscia sie zapisze jak mozna.Pozdrawiam serdecznie a na koniec musze powiedziec ze uwielbiam Twoj blog:0
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że można. Miło mi, że podoba Ci się mój blog, Twój numer w zabawie to : 42.

      Usuń
  43. tygryski lubia niespodzinaki :) dopisuję się chętnie powodzenia w dalszym tworzeniu i blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam niespodzianki więc nie może mnie zabraknąć w tej kolejce...
    Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  45. I ja się zapisuję po niespodziankę :)
    Zapraszam do mnie..
    http://moje-handmade-hobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Z chęcią biorę udział

    Baner wisi tutaj: http://kamira90.blogspot.com
    Obserwuję jako Kamira90 :)

    Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Z wielką chęcią wezmę udział w zabawie ;)
    http://pinku-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie ;)
    Zapraszam na zabawę złap licznik!

    OdpowiedzUsuń
  48. Z chęcią biorę udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  49. Z chęcią wezmę udział w zabawie :)
    baner już wisi u mnie na blogu, a tymczasem zapraszam do udziału w moim Candy-Niespodziance http://siubzdziu.blogspot.com/2013/12/candy.html

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo lubię niespodzianki więc chętnie przyłączę się do zabawy :).

    Baner na pasku bocznym.

    OdpowiedzUsuń
  51. Wielu "połówek", fantastycznych pomysłów i przemiłych komentarzy.
    oraz dobrego Nowego Roku.
    Z przyjemnością pomarzę o Twojej niespodziance :)
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/, obserwuję - Terenia.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze chwilę możesz marzyć, bo już niedługo losowanie. Twój numer w zabawie to: 51.

      Usuń
  52. I ja staję w kolejce po niespodziankę.
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    Oczywiście obserwuje :)

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Z wielka przyjemnością dopisuję sie do kolejki:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Zgłaszam się ;))
    Baner : http://osobliwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. zgłaszam się z przyjemnością i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo lubię niespodzianki więc się ustawiam w kolejce:)Podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Niespodzianki przyciągają:) więc jestem:)
    Życzę Ci wiele przyjemności z blogowania:)
    Banerek u mnie na http://pomieszane-poplatane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tak miłe słowa, Twój numerek w zabawie to : 57.

      Usuń
  58. Moniczko, przez tę moją przerwę w blogowaniu o mało co nie przegapiłam Twojego Candy! Też się zapisuję oczywiście:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Dagmaro, spokojnie zdążyłaś. Twój numerek w zabawie to: 58.

      Usuń
  59. Suuper Candy, SUuuuper pomysły, Suuuper Tajemniczo. Jetem gotowa.

    OdpowiedzUsuń
  60. ach, jeszcze zdążyłam ustawić się w kolejce! :D

    OdpowiedzUsuń
  61. Ha! Jakaż kolejjjjjkaaaa!
    I tez cieszę się ,ze zdążyłam weń stanąć:)
    "Ostatni będa pierwszymi"-podsumuję nadzieje swe...
    Z radością wezme udział w candy!
    Banerek na
    Mój Magiczny Decouapage
    Moc uscisków!(wirtualne ale jednak;)
    ps.Jakbyś chciaładołączyć do Handmate dla Macieja byłaby ogromnie wdzięczna!PA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu za uściski i cieszę się, że jesteś:)
      Twój numerek w zabawie to : 61.

      Usuń
  62. Witam,ja również chętnie wezmę udział w zabawie. Gratuluję rocznicy i życzę wielu kolejnych .
    Pozdrawiam Katarzyna.
    kaska19666@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. Witaj, Mrs, Rose Twój numer to :40.

    OdpowiedzUsuń
  64. Hi,

    I would like to let you know that we are selling
    high PR Tumblr blogs. I think as a webmaster, you know
    the importance of having backlinks from high PR blogs. And
    you also know how costly it can be to have backlinks to this high PR blogs.


    Well I would like to inivte you and take a look at our offer.
    At very cheap price, you can have your own high PR Tumblr
    were you can use as backlinks to your site.


    If your interested, please visit: http://bit.ly/highprtumblr

    Thanks

    Review my website: Cheap High PR Tumblr Blogs

    OdpowiedzUsuń

Ci, którzy wnoszą w życie innych ludzi promień słońca to ludzie, którzy nie potrafią zatrzymać go dla siebie. Dziękuję za ten promień:)